WaaromSchepping naar Amerika

Volgende week vertrek ik naar 20150715_140550de VS. Ik mag eventjes, namens Stef Heerema, op en neer naar de Origins conferentie in Georgia, georganiseerd door Todd Wood.

Daar ga ik Stefs model over het ontstaan van zoutlagen uitleggen. Deze zoutlagen hebben volgens ons een vulkanische oorsprong en passen perfect binnen het zondvloedmodel. De gangbare theorie is dat de enorme zoutpijlers die boven de zoutlaag uitsteken langzaam ontstaan zijn door de druk van de sedimenten die erboven liggen. Aan de hand van de data hoop ik de toehoorders te laten zien dat dit onmogelijk is als het zout gestold is, het kan alleen wanneer het nog vloeibaar is. Dit pleit voor een vulkanische oorsprong van het zout.

Ik ga op dit blog een kort reisverslag publiceren wanneer ik terug ben.

Shalom,

-GJ

Dag 1

2 thoughts on “WaaromSchepping naar Amerika

Geef een reactie

