Op vakantie – prijsvraag!

Van woensdag 14 t/m woensdag 22 oktober ben ik op vakantie. Ik zal in die periode geeVakantien nieuwe berichten plaatsen en ook geen reacties toelaten of er op reageren. Dan weet je waarom het wat langer duurt voor je reactie hier verschijnt.

Maar niet getreurd, want ik koppel er een mooie prijsvraag aan vast!

Wie aan het eind van mijn vakantieweek als eerste geraden heeft waar ik op vakantie was krijgt gratis en voor niks de twee boekjes Argumenten voor een Jonge Aarde en Waarom is er Lijden en Dood.

De troostprijs voor de tweede plek mag een onderwerp aandragen waar mijn volgende blog over gaat.

De spelregels:
-De foto is van de plek waar ik me bevind.
-De oplossing is een plaatsnaam, dus niet streek/land/werelddeel/planeet.
-De eerste persoon die de juiste oplossing geeft wint de hoofdprijs. Is er geen juiste oplossing gegeven, dan gaat het om de persoon die de plaats heeft gegeven die (hemelsbreed) het dichtst bij mijn vakantiebestemming ligt.
-Laat je antwoord achter in de comments onder dit artikel. De comments verschijnen pas na moderatie als ik terug ben.
-Je mag zo vaak meedoen als je wilt.
-De winnaar van de boekjes krijgt van mij bericht, ik zal je dan vragen om je adres. Je hoeft dus niet je adres in de comments achter te laten.
-Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Shalom en succes met het raden!

6 thoughts on “Op vakantie – prijsvraag!

  1. Dank voor jullie reacties allemaal. Het correcte antwoord was inderdaald Ölüdeniz! Gefliciteerd Ruud met de boekjes en Martin met de troostprijs!

    Fethye ligt vlak bij, dus je zat warm, Jan. Esther, Sandra, sorry, maar die locaties liggen wat te ver weg. Maar als jullie mijn volgende vakantie willen sponsoren wil ik ze best eens gaan bezoeken ;-).

    Dank voor het meedoen allemaal!

    Like

Geef een reactie

