Komkommertijd

Misschien heb je het al gemerkt, maar het is weer zo ongeveer vakantie. Even bijkomen van alle deadlines rondom de AH dino-actie en alvast wat vooruit werken voor Weet.

Daarom is mijn blog de afgelopen weken wat rustig geweest, en zal het de komende weken ook nog even rustig blijven. Vooralsnog plan ik om binnenkort nog een recensie van het AH-dinoboek online te zetten, en dan ga ik ook lekker van mijn vakantie genieten. Vanaf half augustus pak ik de draad weer op.

Als je tot die tijd nog leuke suggesties, tips of ideeën hebt hoor ik het graag. Je kunt dan het contactformulier invullen.

Laat me gelijk van de gelegenheid gebruikmaken om je te attenderen op mijn nieuwsbrief. Vanaf eind augustus ga ik die weer met maandelijkse regelmaat versturen.

Als je Facebook en Twitter hebt kun je WaaromSchepping ook daar volgen.

Tot slot: fijne vakantie!

Geef een reactie

